Cégtörténet

 

2012
  • Tovább bővül az Orca család. Kifejlesztjük az új Orca K2 és K4-et, ami itthon és külföldön egyaránt nagy sikert arat. Angliában, Németországban és Ausztriában és Írországban újabb viszonteladó partnerekre teszünk szert.
  • A Lambda-Com Grouppal közösen WebEye Vándorhajó címmel versenyt hirdetünk az utánpótlás korú versenyző kajakosok és kenusok részére. Az egyes számok győztesei a csepeli piros hajók hagyományát felélesztve „WebEye vándorhajót” nyerhetnek. A 14 éves korosztály legjobb három kajakosa, illetve kenusa egy évig használhatja ezeket a hajókat.
  • Egyedi igények alapján épített Hódy outrigger kenut Szabó Sándor parakenu-világbajnoknak.
2011
  • Bemutatkozik a Hódy Orca 2011, amely a hajó futásának tökéletesítésével és a deck formabontó világával méltó folytatása a korábbi sikeres modellnek.
  • A korábban ismert HódySport logót felváltja az új HODY arculat, amely továbbra is egyet jelent a cég minőség iránti elkötelezettségével.
  • A Lambda-Com Grouppal közösen WebEye kupa néven MK-4 futamot rendezünk a szegedi világbajnokságon, az első három helyezett díjai egy MK-4, MK-2 és MK-1-es.
2010
  • Új irányt vesz a Hódy Sport. A 100% magyar tulajdonú Lambda-Com Kft., amely a WebEye járműkövető szolgáltatásával nemzetközi sikereket ért el Európában, úgy döntött, hogy sikeres magyar vállalkozásként a Hódy Sport mögé áll.
  • A Hódy Sport meghívást kap a Parlamentbe, hogy beszéljen a Hódy Sport múltjáról és terveiről. HUNGARIKUM esélyesek lettünk.
  • Meghívást kapunk a Nemzetközi Kajak-Kenu Szövetségtől a Lausanne-i ICF konferenciára, ahol a legnagyobb hajógyártók mellett ülhetünk.
2009
  • Fejlesztéstéseinket külföldön is elismerik: egy angol versenyen az általunk tervezett hajó nyeri el a „Győztes kajak tervezője” díjat.
2008
  • A Magyar Kajak-Kenu Szövetség felveszi a versenyprogramba az MK4 futamot mint önálló versenyszámot. Az első MK4 futamot a Velencei-tavon rendezték meg.
2006-2007
  • Kifejlesztünk egy teljesen új hajótípust, az MK-4-et, egy 4 személyes versenykajakot gyerekek számára. 2007 elején a Tatai Edzőtáborban mutatjuk be a hajót. Az eseményen jelen vannak a Kajak-Kenu Szövetség vezetői, valamint az összes magyar klub vezetője és edzője. Az új hajóról mind az edzők, mind a szövetség vezetői elismerően nyilatkoznak, kijelentik, hogy ez egy fontos mérföldkő az utánpótlás nevelés terén. A bemutatott első MK-4-et a Tatai Sport Egyesületnek ajándékozzuk.
2006
  • Két Műszaki Egyetemi hallgató a mi termékünkről, az „Orca” kajakról és a Hódy Sportról írja a szakdolgozatát. Így elkészül a Hódy Sport tevékenységéről egy objektív, átfogó tanulmány.
2005
  • Elnyerjük azt a malajziai pályázatot, amely keretében a Hódy Sport szállíthatja a 2006-os ázsiai játékokra a hajókat. A pályázatot jó referenciáinkkal, kedvező árainkkal és rövid szállítási határidőnkkel sikerül megnyerni öt másik pályázóval – többek között a kínai pályázóval – szemben.
2004
  • Az Angol Kajak-Kenu Szövetség számára szállítunk MK-1-es és MK-2-es hajókat. A gyerekeknek nagyon tetszenek hajók, a szövetség elnöke baráti hangú levélben köszöni meg a munkánkat. Elégedettségük jeleként egy 2006-os pályázati kiírásukban kikötik, hogy a Hódy hajó sikerességét és stabilitását vegyék figyelembe a pályázat elbírálásakor.
  • Szponzori szerződést kötünk a Tatai Honvéd Egyesülettel, amely keretében minden évben új hajókkal támogatjuk őket. A klub azóta „ Tatai Hódysport” néven működik.
2002
  • Sikerül elnyernünk egy török állami pályázatot, amelynek köszönhetően Hódy hajókkal indítják a kajaksportot Törökországban.
2001
  • Megkapjuk első nagyobb megrendelésünket: 76 db hajót szállítottunk Japánba.
  • Marc Oldershow kanadai versenyző Brazíliában, az ifjúsági VB-n két aranyérmet nyer a Hódy Sport saját tervezésű „Croky” kenujában.
2000
  • Az egyik legsikeresebb fejlesztésünk éve. Az Orca K-1 kialakításával nagy szakmai áttörést érünk el, mivel a norvég világbajnok kajakozó, Knut Holmann „Orca” típusú kajakunkban indul a 2000-es sidney-i olimpián. Az olimpián mind az 500m-es, mind az 1000m-es férfi Kajak 1-es számban az olimpiai dobogó legfelsőbb fokára áll fel. „1000m-en én nyertem, 500m-en a hajóm” – nyilatkozza Holmann.
  • Rendszeres megrendeléseket kapunk különböző európai kluboktól és kereskedőktől: Anglia, Ausztria, Belgium, Horvátország, Dánia, Norvégia Franciaország, Németország, Szlovénia, Svédország, Törökország. Emellett Ausztráliába, az Egyesült Államokba, Japánba és Malajziába is szállítunk hajókat.
1997-1999
  • Az alábbi magyar élsportolók, versenyzők indulnak Hódy hajókban: Kovács Katalin, Dónusz Éva, Gyulai Zsolt, Bártfai Krisztián, Veréb Krisztián, Szádovszky Zsolt és Storcz Botond.
  • A magyar lányok ifjúsági világbajnokok a K-2-es és K-4-es hajóinkban.
1995
  • Betörés a nemzetközi piacokra: Olaszországba, Szlovákiába és Kanadába szállítjuk hajóinkat. A kanadai csapat 1995-ben rendeli az első jelentősebb mennyiséget, minőségi és esztétikai elvárásaiknak megfelelve. Azóta is szállítunk számukra hajókat minden évben.
1986-1994
  • A magyar piac megismerkedik a Hódy Sport termékeivel, kajak-kenu klubok, egyesületek részére gyártunk hajókat a családi házunk pincéjében.
1986
  • Megalakul a Hódy Sport, amely nagyapai ágra nyúlik vissza.